Avium Fellow Alarmknop met SOS-Noodknop - Locatiebepaling en Belknop

De beoordeling van dit product is 0 van de 5

(0) Beoordelingen
Lezersprijs €169,95 €189,95

Door het kleine formaat is de Avium Fellow Alarmknop gemakkelijk mee te nemen. Met een druk op de SOS-knop heeft u snel de hulplijnen aan de telefoon. En met het instelbare valalarm en nauwkeurige locatiebepaling bent u altijd veilig onderweg.

Compacte veiligheid met de Avium Fellow Alarmknop

De Avium Fellow Alarmknop biedt u optimale veiligheid binnen handbereik. Door het kleine formaat is deze gemakkelijk mee te nemen in de broekzak of tas. Ook kan deze om de hals worden gedragen met behulp van een hals koortje. Door 3x te drukken op de SOS-knop kunnen er drie alarmnummers worden gebeld. Bij opname kan er een tweeweg-gesprek worden gevoerd, waardoor de communicatie sneller en gemakkelijker verloopt. Door de nauwkeurige locatiebepaling kunt u automatisch en snel gevonden worden indien er een noodsituatie is.

• Nauwkeurige locatiebepaling door de GPS-tracker
  • Door het kleine formaat is deze makkelijk mee te nemen
  • Instelbaar valalarm die automatisch een val detecteert
  • Voicemails zijn te omzeilen door de instelbare rinkeltijd
  • Geen abonnements- een aansluitkosten

Belangrijkste specificaties van de Avium Fellow Alarmknop

Nauwkeurige locatiebepaling

Door de GPS-tracking bent u gemakkelijk te vinden in geval van een noodsituatie.

Instelbaar valalarm

Door het instelbare valalarm worden de hulpdiensten automatisch gebeld wanneer de horloge een valpartij detecteert.

Instelbare rinkeltijd

Pas de beltijd van Fellow naar een SOS-nummer aan, een handige toevoeging om voicemail op mobiele telefoons te omzeilen. Fellow schakelt na de ingestelde rinkeltijd door naar het volgende geprogrammeerde nummer. Efficiënt en probleemloos.

Geen extra kosten

Er zijn geen extra kosten verbonden wanneer u een alarmcentrale nodig heeft. Fellow verbindt u direct met uw SOS-contacten, zonder tijdsverlies. Kostenbesparend en directe gemoedsrust.

Alle specificaties van de Avium Fellow Alarmknop

• Kleur: zwart/wit
  • Compacte alarmknop
  • Voorzien van een SOS-knop met 3 SOS-contacten